Tè d'erbe Aumenta l'immunità Prevene a malatia
Cymbidium salix hà un certu valore medicinali è e so foglie anu una putente funzione medica.Hè principarmenti usatu per fà tè è beie tè.Pò trattà l'arteriosclerosi, a diabetes, l'ipertensione, l'iperlipidemia, a malatia di u cori coronariu, l'apoplexia cerebrale è altre malatie cardiovascular è cerebrovascular cù un bonu effettu curativu.
Cum'è un arbulu altu è cadutu, Cyclocarya Paliurus hè ancu una spezia d'arburu rara è antica.Dopu avè soffrendu u clima duru di l'Epoca Glaciale in u periodu Quaternariu milioni d'anni fà, Cyclocarya Paliurus hè spargugliatu solu in uni pochi di spazii di u bacinu di u fiumu Yangtze di a Cina in u mondu è Xiushui, Jiangxi hè a so zona di crescita principale.Leaves sò alternati è strani pinnate cun gustu dolce è l'infructuscenza hè cum'è longu fili di muniti di cobre, per quessa hè chjamatu cum'è arbulu di tè dolce è arbulu di soldi in u populu.
E foglie di Cyclocarya Paliurus cuntenenu 6 tipi di microelementi essenziali di l'omu, chì sò ricchi di cromu, vanadiu, zincu seleniu è magnesiu.Inoltre, 6 novi tipi di terpenoidi si trovanu in e foglie di Cyclocarya Paliurus per a prima volta in u mondu naturali, cum'è cyclocarioside A, Cyclocarya paliurus glycosides (Ⅰ, Ⅱ, Ⅲ), Cyclocarya paliurus acid (A, B), etc. .
Stu studiu trova chì Cyclocarya paliurus terpene, Cyclocarya paliurus flavonoids, Cyclocarya paliurus polysaccharides è cromu, vanadiu, seleniu, zincu è altri oligoelementi essenziali anu un effettu assai particulari nantu à a salute di u corpu umanu:
1. Regulà u zuccaru in sangue
Prutegge è restaurà e cellule β pancreatiche è esse capaci di restaurà a struttura è a funzione di e cellule isulane patologiche.
Aumentà u cunsumu di cytolipin è migliurà a resistenza à l'insulina di e cellule.Rinfurzà a capacità di u corpu per accettà è aduprà glucose è impedisce l'aumentu di glucose in sangue dopu à manghjà.
Inibisce l'attività di l'alfa-glucosidase, riducendu cusì l'assorbimentu è l'utilizazione di glucose.
Ùn anu micca effettu nant'à u zuccheru in u sangue di u corpu normale è ùn causanu micca reazioni di ipoglicemia.
2. Regulate lipidi di sangue
Reduce l'assorbimentu digestivu di grassu inibendu l'attività di lipasi.
Attiva l'hormone sensitive lipase (HSL) è i geni di β-oxidase di l'acidu grassu è accelerà l'idrolisi di trigliceridi è a descomposizione oxidativa di l'acidi grassi.
Inibisce l'aumentu di u colesterolu.
3. Regulate a prissioni sanguigna
Reduce a pressione di u sangue, migliurà u cuntenutu NO in u serum è migliurà e cundizioni patologiche di u cori, i rini è l'aorta toracica.
4. Inibisce significativamente l'attività di prolyl endopeptidase (PEP)
L'enzima hè strettamente ligata à a memoria, i prucessi cognitivi, etc.;L'inhibitore PEP hà una bona azzione farmacologica in a migliurà a memoria è u trattamentu di a malatia d'Alzheimer, a depressione, a schizofrenia è altre malatie di memoria è neurologiche.
5. Anti-fatigue
Siate benefica per a migliurà a capacità di u metabolismu aerobicu, ritardà l'occurrence di fatigue sportiva, è u so effettu hè megliu cà quellu di momordica grosvenori è vitamina C.
Ricertamenti, a ricerca realizata da a Cumpagnia è l'Istitutu di Biofisica di l'Academia Cinese di Scienze mostra chì u compostu Cyclocarya Paliurus (u cumpunente principale di u tè miraculosu hypoglycemic Cyclocarya Paliurus) è a ricetta simplice di Cyclocarya Paliurus pò prumove a capacità di multiplicazione di e cellule β pancreatiche. Cyclocarya Paliurus cumpostu hà un effettu più evidenti cà quellu di Cyclocarya Paliurus ricetta simplice;Intantu, trova ancu chì u compostu di Cyclocarya Paliurus hà un effettu protettivu versu l'apoptosi di e cellule β pancreatiche.A diminuzione di a capacità di multiplicazione è l'aumentu di l'apoptosi di e cellule β pancreatiche sò e cause impurtanti di diabete mellitus.A ricerca determina prima a parte efficace è u mecanismu di funzione in u trattamentu di a diabetes mellitus di Cyclocarya Paliurus è furnisce evidenza scientifica per Cyclocarya Paliurus chì pò migliurà i sintomi di a diabetes mellitus da u nivellu moleculare cellulare.